tisdag 21 juni 2011

Odd kvällsmolly - Ignorance blouse

Den här har jag helt enkelt glömt att lägga ut - hade på mig den när vi var ute och åt sist - en kvällsstass bestående av Ignorance blouse som jag använder för sällan (precis som att det skulle vara det enda som används för sällan... Jag behöver fler festliga tillfällen! Kan nån ta tag och fixa lite mer fester och middagar? Så att jag får använda allt fint i garderoben ;-) Under blusen sticker Rock-a-fellow silk slip tunic i dark berry fram. Och Swedish hasbeens by HM hänger förstås med.






9 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Vilken söting! Supersnyggt med "knäjeansen" till och skorna... Riktigt chic

Har också alldeles för mycket "finkläder" men jag tror jag ska börja använda dem till vardags. Vad sjutton, bättre det än att de hänger och blir dammiga :-)

Kram
/Vivvi

Unknown sa...

Skitsnyggt! Gillar printet på den blusen! Kram

Lingonberrie sa...

Mera festliga tillfällen till oss så vi kan ha flådiga kläder!!
Jättefint tryck med de gula rosorna..

kramar!!
L

Hilde sa...

Snygg blus, och så är den i mitt favoritmönster:) Vad är det för snygga jeans du har till?
Kram

Nadia sa...

Sitter kanonfint på Tigern!
Kram!

Gamla mamman sa...

Vivvi - försöker också använda mer till vardags, så dumt att det bara hänger i garderoben!

Linda - första gången jag såg det tyckte jag det var alldeles för mycket, men jag ändrade mig visst :-)

Lingonet - ja, mer flådigt åt folket!

Hilde - tror du är duktigare på att använda din. Jeansen är förra eller kanske förrförra årets Lindex.

Nadia - tack söta :-)

Kram alla ni!

Tindy sa...

Åhh denna underbaring till blus har jag haft..Åhhh VARFÖR ångrar man sig..Det borde vara förbjudet :)
kalas snyggt som alltid är det på dig i alla fall:)
Mer glam åt oss alla:) kram kram..

Unna dig alltid sa...

Haha, jag säger detsamma, mer fest!!

Fin är du iallafall, ja har en likadan i blått och rosa som fortfarande hänger oanvänd :-(

KRAM

Gamla mamman sa...

Too di loo - typiskt att ångra sig! Men räknar med du har en del annat glammigt och fint i lådan :-)

Linaplina - å nej, använd använd! Den rosa är ju ännu finare!

Kramar