söndag 22 januari 2012

Oseriös och ont i ryggen

Hej på er! 2 * julbord på en helg = 1 styck knäckt tiger. Man är visst inte 18 längre. I den andra soffan ligger sambon lika utslagen, men han har fått magsjuka, stackarn. Förutseende tigern har laddat med desinfektionsgel, tvingar sambon att göra rent på toa efter sig och tar (högst tillfälligt) ifrån honom allt matansvar. Själv har jag, förutom sviter av två bra fester, fått förfärligt ont i ryggen. Kom smygande i fredags och idag är det ganska illa. Som nackspärr ungefär fast på hela högra sidan av ryggen. När jag vrider mig åt vänster hugger det till i korsryggen och när jag vrider mig åt höger hugger det vid höger skulderblad. Som sagt, man är visst inte 18 längre...

MEN, det hindrar inte att man kan ha väldigt rolig på fest, som tur är :-) Här kommer de oseriösa bilderna. Ha ha ha, speciellt roligt att gubbarna på jobbet tog lekar och sånger med stor entusiasm och glädje. Och så var Fula bettan med girlsen igår en hit, vi fnissade så vi höll på att knäcka oss.

3 kommentarer:

K. sa...

Haha.. stackare. Nej, man är inte 18 längre. Det roliga tar lite mer, men fastnar också djupare. Ta det lugnt nu i soffan. Kram

Helen sa...

Hehe jo det tar lite längre tid att komma tillbaka till livet efter fest numera, det är sant. =)
Barn som vaknar kl 7 oavsett veckodag är en bra garanti för att vi inte festar för mycket...

Anne sa...

Oj din stackare - nej det tar allt längre tid att återhämta sig :)
Kram