onsdag 29 februari 2012

Den optimala drömmen

Hej finingar! Här är våren tillbaka för fullt, och om några timmar flyger jag till Amsterdam där det tydligen är ännu mer vår. Härligt! Bara en övernattning tack och lov - tycker inte om att vara borta för länge med jobbet.

Gissa vad jag drömde inatt? Måste vara den optimala drömmen! Jag var på Freeport och Odd Molly-butiken, nästan alldeles ensam. Där hängde de sista kollektionerna - också sommarens - och jag fick rabatt på allt. Så nu har jag provat det mesta av spring/summer 2012 och jag har fyllt upp garderoben också :-)

Inspirerad av drömmen och våren blev det Flirtini cardigan i multi idag, och Augar top under. Jag kan förstå att många tycker jag ser ut som en galen mexikan - men jag älskar färgerna och mönstret! Bytte ut sidenbandet i midjan mot ett spetsband för att få den ännu lite mer vårig.








11 kommentarer:

K. sa...

Haha... Du kunde ju ha gjort plats för mig med. Jag är galen i vårens kollektion och bara längtar efter att få hem fler finingar! Ursnygg i färgglada koftan är du också. Kram

Annelie sa...

Fniss..vilken rolig dröm!! Ibland kan man ju önska det drömmen var sann, just denna var ju superbra! Då har du haft fullt upp inatt, haha.. Det finns ju ovanligt mycket att önska i år.
Du är väldigt snygg i denna vackra kofta! Det är så upplyftande med alla färger.
Trevlig resa till Amsterdam!
Kram

Helen sa...

Vilken önskedröm! Är det sånt man kallar våta drömmar? I alla fall för en Odd Mollyfantast =)

VivanDivanGoesFashion sa...

Amsterdam på våren är helt fantastiskt vackert med alla tulpaner :)

Vilken känsla att få prova och vältra sig helt själv. Dream come true :)

Koftan är helt fantastisk och i den färgen såååå himla fin som man blir glad av. Själv var jag feg och gick på den tristaste färgen...supersnyggt med spetsbandet i midjan också. Piffigt gjort :)

Kram
/Vivvi

Odd me sa...

Supervårigt och fint! Kram

Hilde sa...

Vilken dröm, tråkigt att vakna bara:) Du är riktig snygg i Flirtini. God tur!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Underbara färger! Kram

Unknown sa...

Vilken underbar dröm! Och galen mexikan ser du verkligen inte ut som;) Älskar den koftan! Kram

Fiona sa...

Jättefin kofta! När jag provade och blev helt kär i den sa dottern att jag såg ut som en lamaskötare....hon borde ha ett kok stryk;)

Ha så najs i Amsterdam!

Kram

mamma sa...

Jag tycker du ser ut som en söt galen norska.

Kramar

Gamla mamman sa...

Jo, det är nog vad man kallar en våt dröm :-) Lamaskötare, mexikan eller inte - koftan sprider glädje och jag är nöjd.

Tack för kommentarerna, och dröm sött! Kanske nån kan prova höstkollektionen inatt och berätta om den är nåt att spara ihop till?

Kramar!