tisdag 14 februari 2012

Glad alla ♥ ♥ ♥'s dag och en trevlig överraskning

♥  ♥  ♥ Hej där ute! En riktigt glad alla hjärtans dag! Glad för att ni finns och tittar inom här ibland. Ni är värda alla blommor och chokladkartonger man kan tänka sig! :-)

När jag gick hemifrån låg sambon nedbäddad under tre täcken, med fönstret stängt, elementet på och frös. Så räknar inte med de stora presenterna eller tillställningarna ikväll.

Men jag har fått en trevlig överraskning i alla fall - i nya jobbet får man tydligen den årliga lönejusteringen i februari, dvs imorgon. Chefen kom inom och berättade vad han tänkt sig, och varför, och det blev jag glad för. Ett hjärta - eller tre - till chefen också, det kan jag kosta på mig idag ♥  ♥  ♥

6 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis, vad roligt för dig!
Maken sjuk är ju tråkigt men du får väl pýssla om honom lite x-tra idag..
Kram

Anne sa...

Så trevligt med löneförhöjning :)
Stor kram fina du

K. sa...

Härligt. Det är så uppmuntrande att få lite sådan respons på jobbet och det är du värd. Massor av hjärtan till dig. Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis ! det är något man kan leva på länge och så passande just i dag:)
kram!

VivanDivanGoesFashion sa...

Grattis, vad kul. :-)

Kram

/Vivvi

Gamla mamman sa...

Tack för kommentarerna! Visst är det kul när man får positiv feedback, man kan leva på det i flera dagar :-)

Kram!