lördag 3 mars 2012

Ack Värmeland du sköna

Hej hej! Och jag som bara trodde det var skog i Värmland! Massa fin åkermark och vatten ju, bl a har vi utsikt över Fryken från Selma SPA. Men det klart; det mesta blir ju fin i det här vädret! Så härligt, så härligt. Vi började dagen på Mårbacka innan vi promenerade runt i och utanför Sunne och avslutade med besök i några butiker. Ett par jeans och en jacka blev det! Så skönt, nu slipper jag leta land och rike runt efter förbaskade jeans som aldrig passar.

Snart dags för träning och sen SPA på allvar. Ha en fortsatt fin eftermiddag i solen!











7 kommentarer:

K. sa...

Så härligt. Värmland är otroligt vackert. Jag är väl vad man skulle kalla hälften värmländska för min pappa är från Karlstad så där har jag varit mycket. Njut! Kram

Odd me sa...

Åh vad härligt! Åkt förbi där många gånger på väg till fjällen. Väldigt vackert med sjön Fryken :) Kram

Hilde sa...

Låter underbart. Ha så kul nu och njuuuut!
Kram

Carinale sa...

Åhh vad häftigt att åka till Selma Lagerlöfs SPA.
Har velat göra det i många år.
Min mormor var från Värmland och i hennes ögon var Selma helig - så om inte annat för att hylla släkten så skulle jag vilka åka dit.

Hoppas att ni har det fortsatt fantastiskt :)

Unknown sa...

Vad fint det ser ut! Vill också åka till Selma! Kram

Lingonberrie sa...

Så härligt ni har det! Njut!

kramar

Life´s Silverlining and I sa...

Det är underbart med spa och njuta ihop med andra! kram!