torsdag 5 april 2012

Colbert, en drottning och faster gudmor

Hej vänner! Då har jag varit hos lilla hjärtat igen, sötaste ungen i världen. Speciellt när hon sover :-) Men idag var jag mest där för föräldrarnas skull. Tog med mig mat och serverade middag, och vi hade sån tur att lilla grynet sov under hela måltiden. Jättemysig kväll. Dessutom undrade de om jag och sambon vill vara gudföräldrar till henne - gissa om jag blev rörd och glad! Och gissa om jag sa ja :-)

Dagens blev en oväntad kombo; Colbert tunic från i vår och Fairy queen blouse från förra året. Måste bara säga det igen - Odd Molly är helt fantastiska när det gäller att mixa och matcha från olika kollektioner!







8 kommentarer:

Anne sa...

Vilken härlig kväll och så fin du är i Colbert! Lite sur för att den inte är snygg på mig ;)
Kramar

Gamla mamman sa...

Tack! Man kan ju inte passa i allt! Och med tanke på hur fantastisk du ser ut i tadaan får du vara tacksam trots allt :-)

Kram kram

Hilde sa...

Vad roligt att få bli gudföräldrar. Så himla omtänksamt att ta med mat, det är faktisk jätteskönt att få det serverat när barnen är nya. Snygg outfit!

Gamla mamman sa...

Verkligen roligt, jag blev så glad :-) Tror mat är uppskattad när man knappt hinner gå på toaletten!

Kramar

HOUSE of ADELA sa...

Snygging!! Jättefin i den toppen;)
Heder att få vara gudföräldrar, så fint;)
Hoppas din påsk blir kalasfin!

Kramar
Adela

The Queen of fucking Everything sa...

Kul- grattis! Kram och glad påsk!

Gamla mamman sa...

Tack! Visst är det en ära, man blir ju överlycklig :-)
Hoppas du också får en finfin påsk!

Kramar

Gamla mamman sa...

Tack!
Kram och glad påsk till dig med!