onsdag 4 april 2012

Fasters lilla hjärta

Äntligen har jag fått träffa dem; mamman, pappan och lilla hjärtat. Körde utan stopp hela vägen från Oslo för att komma snabbt fram :-) Fastnade förstås i köerna genom Tingstadtunneln, men resten gick utan problem trots all rush ut ur Oslo till hytter, fjäll och påskfirande idag.

Tillbaka till lilla hjärtat. Det var fantastiskt att få se henne, hålla henne och snusa lite på henne. Tänk att man kan känna så starkt för ett sånt litet kryp. Känns nästan som att hjärtat ska brista! Skulle kunna vara där hela tiden, men imorgon ska de få vara ifred stackars föräldrarna. Så får jag nöja mig med fotona.






3 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Åååå så söt hon är. Förstår att du är stolt, och lycklig. Minns när min systerdotter föddes för snart 9 år sen som om det var igår. Var ju nästan som ens egen. :-)

Kram
/Vivvi

K. sa...

Underbart! Förstår att du hade bråttom och knappt kunde slita dig! Kram

Gamla mamman sa...

Det är ändå något speciellt med blodsband. Antagligen inte just därför, men för att föräldrarna är så nära och kära :-) Problemet är bara att jag vill vara där hela tiden, måste verkligen slita mig!

Kramar