torsdag 12 april 2012

Vart tog våren vägen?

Hej finingar! Var är våren? Och vart tar tiden vägen? Sen jag kom hem från påskferie har jag inte hunnit nånting annat än det som har varit strikt schemalagt... Tyvärr ser det lika illa ut ikväll. Tur det är roliga saker som är schemalagda, men det blir lite stilla här. I'll be back!

Iskallt på jobbet (tror de har stängt av värmen de luringarna!), så det är ull som gäller igen. Everywear dress gör dock inget om den får hänga framme ett tag till, det är nog den absoluta klänningsfavoriten i garderoben! Idag är jag modig och visar lite sura miner också, och ett dåligt försök på ett smajl :-) Hur bär ni er åt för att se så nöjda och glada ut på egna dagensbilder!?






6 kommentarer:

K. sa...

Ja, var sjutton tog den rackaren vägen? Man blir ju tokig för mindre... Och jag tycker allt att du ser glad ut! Kram

mamma sa...

Jag tycker att du är jättefin!

Kraaaaaam

Hilde sa...

Här kom våren tillbaka i eftermiddags, även solen skiner:) Du är snygg som alltid.
Kram

Linn sa...

Fin är du i fina klänningen!
Skön kväll! :)

Unknown sa...

Fin! Inte vet jag om jag ser nöjd och glad ut jämt;) Inte i dag i alla fall! Kram

Carinale sa...

Hello Tiger!
Du är absolut toppsnygg i den där klänningen.
Å våren, det var den som seglade förbi för några dagar, missade dock sommaren - för nu är det nämligen vinter ute :(