söndag 20 maj 2012

Att le

Igår var en bra dag. Igår var Piffs bröllopsdag. Och hon strålade verkligen! Var så vacker i sin fina klänning. Och så lycklig. Och vilket tal hon höll till sin man! Jag hade sett fram emot dagen, men samtidigt gruvat och oroat mig väldigt. För att inte komma upp ur sängen, för att inte kunna känna glädje med Piff, för att inte vara en bra tärna. Men det gick! På nåt magiskt vis gick det! Jag kom iväg i tid, jag kände mig fin, Piff fick sitt tal, jag dansade och log. Jag log! Och det kom från hjärtat.




18 kommentarer:

Fiona sa...

Så vacker du är och så roligt att höra att du hade kul och kunde glädjas!

Kram

Titti08 sa...

Vilken vacker tärnklänning.....försommar-skir....Du ser glad ut på bilderna.
Kram Titti

Nena sa...

Underbara bilder! Så skönt att det gick bra!
Kram

mamma sa...

Du är jättefin, så roligt att se dej le igen

Kram kram

Improve my days sa...

You are so beautiful :) So nice!

Solid sa...

Hej!

Du är alldeles bedårande vacker och att kunna ha förmågan att glädjas med den som gläds är stort.
Kram från Eva

Anne sa...

Jag gläds med dig. Härligt att se dig le!
Kramar

Septemberflikka sa...

Det var inte bara Piff som strålade! Vad vacker du är!

Kram

Anonym sa...

Hej!
Vad fin du var! Jättesöt klänning och jättefin i håret! Vilken supertärna!

Tusen kramar från Pilla

VivanDivanGoesFashion sa...

DU är sååå vacker och det syns att det är från hjärtat. Vad skönt att se dig le igen.

Kramar
/Vivvi

Dr Molly sa...

Underbart!!! Och dig så väl unnat! KRAM

Odd me sa...

Vad skönt att det gick bra! Och så vacker du är! Kramar <3

Hilde sa...

Heja Tigern! Du verkligen strålar, så fin! Du förtjänade verkligen en rolig dag.
kram

Linn sa...

Vad roligt! Så fin du är :)
Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Fint att se dig le och du är vacker som en dag.
KRAM!

Anonym sa...

Du är/var jätte vacker :)
Kramar//Petra

K. sa...

Så vacker du är! Klänningen är i en ljuvlig nyans till dig. Fint att se dig le. Kram

Unknown sa...

Fantastisk färg på klänningen! Och vad fin du är i den! Kram