fredag 29 juni 2012

En dag i blått och vitt

Blått som himmel, hav, jeans, italienska fotbollströjor. Vitt som lätta moln, skira blusar, operahuset. (Borde ju stått glass här också, men det avklarades igår). Allt gick visst i blått och vitt igår, och jag hade INGET med matchningen att göra! Ännu en härlig sommarkväll i tigerstaden, om än lite kyligare i vinden än i onsdags. Tog en promenad med Soffipropp och hamnade till slut - äntligen - framför storbildsskärmen och Euro 2012 på Kontraskjæret. Och naturligtvis skulle Italien vinna, en blåvit dag som denna!

Jag har en blus från Lisbeth Dahl, jeanscapri och en schal från Lindex, kavaj från HM och Keds på fossingarna.











5 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken urfin blus!
Kram!!

Life´s Silverlining and I sa...

Vad fin du är i denna fina blus! Jag försökte låna dina boktips men de var uthyrda men jag ska läsa dem senare. Tusen tack för dem! Kram Nilla

Unknown sa...

Fin blus! Tror att alla tittar på fotbollen utom jag......Kram

Hilde sa...

Finaste tigern i Norge.
Kram

Anonym sa...

Vad glad du ser ut. Och Väldig fräsch. God helg! A