lördag 30 juni 2012

Kattungar till tigern

Smält, smält, smält - det är bara en blödig, blöt fläck kvar av mig! Den här lilla fröken är min om jag vill och hon fick mig att smälta direkt. Modigaste och snabbaste av sina syskon, med ett vitt öra så att hon inte platsar i skönhetstävlingar. Men här i tigerlyan platsar hon med råge! Då gäller det bara att bestämma sig. Och det har jag nog redan gjort :-)




Och så här ser syskon, mamma och pappa ut. Det blir nog en riktig skönhet av den här lilla damen också!


30 kommentarer:

Improve my days sa...

She's lovely :)

K. sa...

Åhh, men vad fin! Behåll henne! Det är en order! Kram

/T sa...

Ja, tommelen opp for fin pus! Verdens beste selskap:) Hva slags rase er hun? Klem:)

Fiona sa...

Åh så söt! En tigerkatt!
Lycka till!
Kram

Fröken Abbe sa...

Åh, är det ragdoll? Henne kommer du nog få många lyckliga stunder med, Tigern! Hur skulle du ens kunna motstå? Åh, vad kul!
KRAM

Hilde sa...

Jaa, klart hon ska bo med dig i tigerlägenheten i tigerstaden. Nått så bedårande:) Ni kommer att få det fint tillsammans.
Kram

Sara Mia sa...

Fantastiskt söt! Man ser ju direkt att ni är menade för varandra. En mini-tiger i lägenheten är ju precis det som saknas.Kram!

Josanne sa...

Underbar liten dam! Syns ju hur tydligt som helst att hon vill bo med dig, en mini-Tiger, annars kommer du bara att ångra dig i resten av ditt liv... ;o) Kram!

Linn sa...

Mmm, godis ändå! En sådan där vill jag ju också ha!!!! Grattis till familjeökningen ;)
Kram

Nena sa...

Jamen så klart! Hur kan man tacka nej till något sådant! Ni är ju som gjorda för varandra! Hon är ljuvlig!!!
Kram

Mollychick sa...

Åh en sån sötis hon är din!!! :)

Fengxumamma sa...

Hon ser ut att vara en riktig tigerkatt:) Supersöt

Kramar

Annette sa...

Åhhhh, så SØD!
Er der flere med hvide ører, så send bare en til Danmark :))
Hviken race er det?

Kram

Gamla mamman sa...

She is :-)

Gamla mamman sa...

Ha ha, då blir det så :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Det är en Ragdoll, och hon kommer nog i augusti :-) Då får du komma och hälsa på!

Kramar

Gamla mamman sa...

Tack :-)

Gamla mamman sa...

Ja, det är en ragdoll-flicka! Tror också vi skulle få det bra tillsammans, väldigt svårt att motstå :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Rädd hon inte trivs i lägenhet, men jag får göra ett försök. Jag kommer i alla fall trivas med henne :-)

Kram

Gamla mamman sa...

Hi hi, det sa liksom klick direkt :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Jo, risken är överhängande att det blir stor ånger på att inte slå till nu. Och mini-tiger är väldigt välkomment :-)

Kram

Gamla mamman sa...

Jo tack! De är ju bara oemotståndliga :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Hon var ursöt. Så får vi hoppas hon inte är riktigt lika envis som mig :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Hon är nog min ja :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Blir nog bra :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Det är en ragdoll. Ska hålla utkik efter fler vita öron :-)
Kramar

Odd me sa...

Åhh jösses så söt :) Vad roligt! Det är underbart med katt :) Kram

Helen sa...

Så fin tjej och det där med skönhetstävlingar är klart överskattat hälsar Jay labrador med Sveriges största överbett ;)

Gamla mamman sa...

Det är hemtrevligt på nåt vis :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, ska hälsa lillan att hon har en själsfrände i Jay :-)
Kram