söndag 24 juni 2012

Att skratta hjärtligt

Det var så här gräsfläckarna kom till. Och de hjärtligaste skratten. Irländsk julafton och strutfotboll slår aldrig fel :-) Missa inte videon längst ner förresten; lovar ni också kommer skratta högt!

Skrattar bäst som skrattar sist?

Där ser jag bollen! Tror jag...

Bäst att tjuvkika lite

Klarar jag att släppa pinnen tro?

Så här glad blir jag när jag hittar tillbaka till mitt lag till slut

Oj oj oj

Jag är ute och flyger!

Och kraschlandar...

Bäst jag flaxar ordentligt med armarna och lyfter på knäna när jag tar sikte

Störst går först!
Men det gäller att vara smidig runt pinnen också...

... och där vinner liten och smidig

Liksom i att hitta tillbaka till laget!

Hallå - här borta är vi!
Den där SKA jag bara komma först till!

Nu gäller det att ta i ordentligt!

Om jag vrider mig åt vänster kommer jag säkert däråt

Känns tryggast att ha en låg viktpunkt


7 kommentarer:

Hilde sa...

Haha, ser helt underbart ut.
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

haha så himla kul! kram Nilla

K. sa...

Haha... underbart! Man blir glad bara man tittar på distans ju. Kram

Unknown sa...

Tack för garvet! Och Irländsk Julafton i vita kläder är väl rätt otaktist va?! Kram

Gamla mamman sa...

Visst är det komiskt - vi skrattade så vi kiknade :-) Men väldigt otaktiskt med vita byxor!

Kramar

mamma sa...

Ha ha ha,visst är det roligt att leka,fast man är "gammal". I vårt gäng leker vi fortfarande, kast med liten eller stor käring genom midsommarstångsringarna!

Kramis

Gamla mamman sa...

Ha ha, jag måste få se det där kast med käring - ni måste filma nästa gång :-)
Kram