fredag 20 juli 2012

En dag på stranden

Först - tack för alla kommentarer och hälsningar! De blir jag som vanligt väldigt glad för. Jag hinner inte svara på dem, och är också urkass på att läsa andra bloggar nu, men det blir bättre när semestern i Italien är slut.

Det blev en heldag på stranden idag. Och när jag säger strand är det inte bara en sandstrand, men ett helt område med pool och nöjespark och badhytter och restauranger. Vi skulle kanske helst haft den där stranden. Bara. Men det är ju ganska ok med andra faciliteter också och det var otroligt skönt att få simma i en uppfriskande pool.

Snart hoppar vi på "våra" cyklar igen och susar in till Chiaggio, men först en liten snack på sängen med parma, mozarella och lite kex. Italien på sitt allra bästa :-)





2 kommentarer:

K. sa...

Helt ljuvligt! Njut! Kram

Fiona sa...

Hej! Försöker att läsa ikapp mig efter min Italytripp! Ser ut som att du har det riktigt bra, härligt!
Kram!