tisdag 17 juli 2012

Säg hej till Bernt!

Det är inte bara jag som får hem små fyrbenta vänner i sommar - Bull och Bagarn fick hem sin lille Bernt i söndags och igår stack jag inom för att säga hej till alla tre. Nog för att jag är en kattmänniska, men den här lilla sötbollen med de sorgsna, mörka ögonen vann mitt hjärta ganska omgående :-) Nu planerar vi tvåbentingar att våra nykomlingar ska bli vänner, men vi får väl se hur det blir med den saken. Om jag känner ulltussen rätt vill hon nog bestämma det själv!









4 kommentarer:

K. sa...

Vilken liten sötnos! Åhh, älskar verkligen djur! Kram

Lingonberrie sa...

Hej lilla Bernt! Så söt!
kram

Nena sa...

Hej på dig Bernt! Vilken sköning!!!
Ja tyvärr väljer de nog själva om de vill bli vänner. vår hund och syrrans katter gillar tyvärr inte varandra. Eller jo hunden vill nog gärna leka, men han stissar ju upp sig så och då blir katterna arga. så tyvärr!
Men det kan ju gå! Ni får testa!
Kram

Odd me sa...

En sån liten sötnos :) Jag har alltid varit kattmänniska men har blivit mer och mer förtjust i hundar. Undrar hur det ska sluta :)) Koftan i förra inlägget är superfin! Grattis till den! Kramar!