måndag 20 augusti 2012

En topp i Sunnmøre

Vilken fantastisk helg det blev! Vi struntade visserligen i festivalen - som från början var själva anledningen till att jag åkte till Ålesund just nu - men det gjorde absolut ingenting att inte få se Roxette i ösregn sent i lördags. Istället fick vi pratat och fnissat och ätit och druckit och vandrat och paddlat. Innan jag flög hemmåt frampå kvällskvisten hann vi en tur till Alnes och upp på nån topp igår. Så förbaskat vacker natur att man häpnar! Och gulligaste M gjorde min helg till en helg jag kommer att bära med mig i hjärtat för alltid!









8 kommentarer:

Hilde sa...

Det ser verkligen ut som du haft en toppen helg med mycket fint att titta på. Är det snart hem till Bejan?
Kram

Bella sa...

Ser ut som en superduper helg i en superduper by - magisk i vest!! Sov godt, drøm søtt. Klem fra Bella

VivanDivanGoesFashion sa...

Vilka underbara bilder. Det verkar verkligen varit en underbar helg :)

kram
/Vivvi

mamma sa...

Så vackert,den Norska naturen är verkligen i en klass för sig.


Kram kram

Gamla mamman sa...

Kom hem i söndags kväll - och det var tydligen på tiden tyckte Bejan ;-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Häpnar över landskapet! Det är verkligen magiskt i väst :-)
Kram kram

Gamla mamman sa...

Det var en riktig toppenhelg - massa aktivitet och ändå väldigt avslappnande och mysigt :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Ja, det får man ändå säga! Natur kan de, de där norrbaggarna :-)
Kram!