måndag 13 augusti 2012

Sommaridyll

Tillbaka till min nya favoritplats i världen - Svartskog. Där stranden är liten och söt, där vattnet är klart, där bryggan är perfekt att ligga på, där människor säger hej till varandra, där jag gjorde mitt andra sommardopp i Norge, där gamla gubbar dyker och säger "se på mig nu" till sina fruar, där det finns en kolonial som får högsta betyg, där jag hade med mig Soffipropp på ännu en utflykt (det här är sommaren då Soffipropp och jag åker på utflykt) och där vi låg och krampaktigt höll varsin högtalare intill örat och in i det längsta hoppades att det skulle bli ett guld! Inte för guldet i sig, för ett silver är så mycket bättre än jag vågat tro i handbollen, men för att jag skulle slippa att bli så mobbad på jobbet. Men det gick inte... Och mobbad har jag blivit! Jäklars skit att jag aldrig kan hålla truten och sluta framhäva svenskarnas storhet ;-)















8 kommentarer:

Angelin sa...

Nydelige bilder.. For et deilig drømme-sted:)
Kos deg!

Shopaholic sa...

Underbara bilder!!
Japp, liite besviken blev man allt nu när vi var såååå nära guldet i Handbollen.
Tack rara för dina fina kommentarer!
KRAM!!

Odd me sa...

Åh så vackert! Där hade jag inte haft något emot att vara. Kram

K. sa...

Underbart! Vilka sommarbilder du visar. Här var det sommar igår, men nu regnar det... Kram

Gamla mamman sa...

Det är faktiskt ett riktigt drømmested :-)
Tack!
Kram

Gamla mamman sa...

Tack själv! Och visst är det lite sommaridyll i storstan (eller lite utanför då)
Kram!

Gamla mamman sa...

Du får komma på besök :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Det varierar verkligen det där vädret... Men har haft tur några dagar nu :-)
Kram