lördag 22 september 2012

I paketet

Den efterlängtade Canna cardigan i silky pink landade i onsdags och i torsdags sprang jag till posten för att hinna hämta ut innan de stängde. Och den var väl värd både svett och tårar (jag tog i alla fall nästan till tårarna när jag insåg hur sen jag var) och kunde invigas idag. Under den har jag rib tank i grått och nertill grå jeans från Mac. I halsen BS scarfen. Och det behövs både ull och scarf idag - vilken förbaskad tur vi hade med vädret igår; den här blåsten och regnet hade inte varit det minsta lustigt att cykla i.




18 kommentarer:

K. sa...

Så fin du är! Och här är det riktigt tristväder med. Regnar väl inte just nu, men har gjort och kallt är det dessutom. Kram

Shopaholic sa...

WOW SÅ SNYGG DU ÄR I DEN!! Bästa köpet på länge för mig ;-)
Kram!!

Odd me sa...

Superfin är du! Nu har kylan kommit hit med... Kram

Nena sa...

Hämtade ut min (i multi) och ja, det var ju perfekt timing med ädret här också för jösses så go och varm den är att krypa in i!!!! Har sällan fått så mycket beröm av så många olika människor (även okända) för en tröja! Du passar perfekt i din!
Kram

mamma sa...

Du är så fin, underbar färg, den stassen passar dig jättebra!

Kramis

Unknown sa...

Jättefin! Här har varit mörkt, grått och blött hela dagen, nästan så man får en begynnande höstdepression.....Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Supersnyggt på dig! Kram Nilla

Angelin sa...

Love it!
:)

Gamla mamman sa...

Ja fy, idag var det riktigt höstrusk!
Kram

Gamla mamman sa...

Tack, detsamma :-)
Kramar

Gamla mamman sa...

Brrr, har blivit jättekallt plötsligt. Skönt med ull!
Kram

Gamla mamman sa...

Roligt när man får komplimanger av okända människor man möter :-) Multin är också ursnygg - lite sugen på en sån också

Kram

Gamla mamman sa...

Tack, tror den blir en hit i vinter :-)
Kram

Fiona sa...

Mycket snyggt! Jag fick min kofta i veckan och har rantat runt i den hela helgen men inte lyckats ta en en enda ordentlig bild. Får ta och skärpa mig!
Kram

Gamla mamman sa...

Usch då, du får tända ljus och dricka varm choklad - det hjälper :-)
Kramar

Gamla mamman sa...

Tack, känns som ett bra köp!
Kram

Gamla mamman sa...

Me too :-)

Gamla mamman sa...

Ja, skärpning nu, den vill jag se på ;-)
Älskar den redan!
Kram