söndag 14 oktober 2012

Julstämning och en bra idé

Håll i er nu, men som Flippfloppan hunnit observera och kommenterat är det redan julstämning här! Lite tidigt kanske, men helt ok när man kan åka hem till höst och snart ska till sommar. Och julstämning i sig är ju bara jättemysigt. Det hela började med Bellas idé om att leka paketleken. Vi hade köpt med oss några småpresenter var och slog tärning om dem. (En skämtpresent i form av ett kålhuvud var för övrigt källa till kvällens skrattanfall...) Och med snöflingor dalandes utanför fönstret, klapputdelning, levande ljus och sprakande eld i kaminen infann sig julstämningen.





7 kommentarer:

Flippis sa...

UNDERBART! tänk att ni fick snö, bilden med granen får det ju att rycka rejält i jultarmen kan jag säga. Jättefint! jag hoppas verkligen att vi får snö. Det måste vara snö på julen, gärna någon vecka innan. Kålhuvudsidén får jag sno till vår julklappslek, jättefestligt. Klem

Anonym sa...

Så smukke billeder - ja det er ren jule stemning.
Åhh hvor er dine fine katte dejlige at følge :-)
Søndags klem
Fra Dk
Charlotte

Fröken Abbe sa...

Har läst ikapp en del nu. SÅ söta ulltussarna är! Visst är kattlivet bara underbart!?
Och vilken rea du hittat! Vantarna till reapris var ju inte illa! Köpte du?
Kram

Unknown sa...

Den snöiga granen fick det att dra i min jultarm med:) Kram

Angelin sa...

Haha! Så koselig! Jeg gleder meg til jul:)
Klem

dianasdrömmar sa...

mysigt :) kram Diana

Gamla mamman sa...

Jul är absolut den mysigaste tiden på året, så jag försöker sträcka den så långt det går :-)

Flippfloppan - kålhuvud tror jag blir en hit :-)
Charlotte - roligt du tycker om kattinläggen (tänker att det mest är jag som tycker de är söta...)
Abbe - vantarna fick följa med hem på ett 2 för 1-erbjudande för ett tag sen. Tur det är mycket reor och kampanjer :-)

Kramar söta tjejer!